Rámcová dohoda
uzatvorená podľa § 269 ods.2.Zákona č.513/1991 Zb.
(Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov ) a § 64 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Článok I.
Zmluvné strany
- Objednávateľ : Jednota dôchodcov na Slovensku
Sídlo: Vajnorská 1, 831 04 Bratislava
Štatutárny zástupca: Ing. Ján Lipiansky, PhD. predseda
Zástupca vo veciach
objednávanie služieb: Ing. Igor Fabián 1. podpredseda
Bankové spojenie : Poštová banka
Číslo účtu : 20325304/6500
IČO : 00897019
DIČ : 2020796844
Tel.: 02/502 40 297, 02/502 40 291, 0905/472615
e-mail: jds@jds.sk; jds1.podpredseda@gmail.com
1.2 Poskytovateľ služby:
Sídlo:
Štatutárny zástupca :
Zástupca vo veciach
poskytovania služieb:
Bankové spojenie :
Číslo účtu :
IČO :
IČ DPH :
DIČ:
Tel:
e-mail:
Preambula
Táto Rámcová dohoda sa uzatvára ako výsledok verejného obstarávania v zmysle zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný objednávateľ na obstaranie predmetu tejto Rámcovej dohody použil postup verejného obstarávania pre podprahovú zákazku podľa§ 7 a § 99 a nasl. cit. zákona.
Článok II.
Predmet Rámcovej dohody
2.1. Predmetom Rámcovej dohody je záväzok poskytovateľa ako úspešného uchádzača na poskytnutie služby „Rekondično-liečebné a kúpeľné pobyty so štátnou dotáciou“ že na jej základe uzavrie Zmluvu o poskytnutí služby, podľa § 269 ods.2 zákona č. 513/1991 Zb. (Obchodný zákonník v platnom znení), za podmienok dohodnutých v tejto Rámcovej dohode.
Rehabilitačné, liečebné a kúpeľné pobyty so štátnou dotáciou ( ďalej len „pobyty“ ) sú pobyty pre seniorov, členov Jednoty dôchodcov na Slovensku( ďalej len „JDS“), v trvaní sedem dní/turnus, za účasti 20-45 osôb/turnus, (max. 1000 osôb/rok)
2.2. Typy pobytov:
– typ A: rehabilitačný a liečebný pobyt s ubytovaním I. a II. kategórie a so 6 liečebnými, rehabilitačnými procedúrami.
– typ B: rehabilitačný a liečebný pobyt s ubytovaním I. a II. kategórie a s 12 liečebnými, rehabilitačnými procedúrami.
Článok III.
Miesto predmetu rámcovej zmluvy
3.1.Miestom predmetu plnenia tejto rámcovej dohody je zariadenie: ………………………….
(tu uveďte konkrétne názvy pavilónu/pavilónov, v ktorom budete poskytovať služby ubytovacie, stravovacie a služby procedúr)
Článok IV.
Podmienky plnenia predmetu rámcovej dohody
4.1. Poskytovateľ sa zaväzuje, že pre účastníkov pobytu zabezpečí nasledovné podmienky:
Typy pobytov:
Typ A:
7 dňový rehabilitačno-liečebný pobyt s ubytovaním I. kategórie a stravovaním (plná penzia) s poskytnutím 6 liečebných, rehabilitačných procedúr, podľa ordinácie lekára poskytovateľa
Typ B:
7 dňový rehabilitačno-liečebný pobyt s ubytovaním I. kategórie a stravovaním (plná penzia) s poskytnutím 12 liečebných, rehabilitačných procedúr, podľa ordinácie lekára poskytovateľa
Požiadavky na pobyt:
– trvanie pobytu : sedem dní – šesť nocľahov
– ubytovanie:
1/ v ubytovacích zariadeniach I. kategórie, ktoré sú vybavené samostatným sociálnym
a hygienickým zariadením, TV, rádiom a telefónom, chladničkou;
2/ v dvojposteľových izbách, v ojedinelých prípadoch možnosť poskytnutia ubytovania
v jednoposteľových izbách
3/ dvojposteľová izba – minimálne 22 m2, s komunikačným priestorom okolo postelí min.
70 cm na 3 stranách
– stravovanie:
1/ šesť plných penzií, začiatok podávania stravy – obed 1.deň pobytu, ukončenie podávania
stravy – raňajky 7.deň pobytu
2/ spôsob stravovania: raňajky vo forme švédskych stolov
obedy a večere – kontinentálne, výberom min. z troch jedál (okrem
suchej stravy), vrátane možnosti poskytovania diétneho stravovania, s poskytnutím nápoja
(voda, čaj)
– požiadavky na rehabilitačno – liečebné a kúpeľné služby:
1/ vstupná lekárska prehliadka poskytnutá lekárom poskytovateľa
2/ poskytnutie základnej lekárskej starostlivosti
3/ poskytnutie 6/12 liečebných procedúr na základe odporučení lekára poskytovateľa,
4/ umiestnenie zariadenia v dosahu dopravného spojenie do miesta poskytnutia služby
zabezpečené hromadnou dopravou z celej SR, vhodnou pre seniorov (vlak, autobus),
vzdialenosť zastávky od poskytnutia služieb max. 0,3 km, v opačnom prípade odvoz
a dovoz zo zastávky hromadnej dopravy poskytovateľom služieb
(za nepriaznivé umiestnenie miesta poskytovaných služieb sú považované lokality
s prístupom veľkého prevýšenia, nevhodné pre seniorov s batožinou)
5/ poskytnutie ubytovacích a stravovacích služieb musí byť v jednom komplexe budov
6/ poskytnutie liečebných procedúr v priestoroch ubytovacích a stravovacích služieb
7/ poskytnutie ostatných služieb v rámci pobytu – použitie minerálnych prostriedkov
(liečivé bahno, minerálna voda, rašelina a pod.)
8/ bezplatný denný vstup do bazéna resp. do fitnes centra, sauny počas pobytu
Článok V.
Platnosť Rámcovej dohody
5.1.Táto Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 4 rokov, od 1.1.2016 do 31.12.2019.
5.2. Trvanie Rámcovej dohody je upravené § 64 ods. (2) zákona 25/2006 Z. z. Rámcová dohoda sa končí uplynutím času alebo vyčerpaním finančného limitu určeného pri vyhlásením verejného obstarávania tejto zákazky, najviac však po dobu určenú v bode 5.1.
Článok VI.
Cena a čas trvania poskytovaných služieb
6.1.Cena je stanovená podľa zákona č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov nasledovne za jednotlivé typy pobytov a tvorí prílohu číslo 1 tejto rámcovej zmluvy.
6.2. Akékoľvek zmeny cien uvedených v tejto Rámcovej dohode nie sú možné. Zmeny cien sú možné iba v prípadoch vyššej moci. V týchto prípadoch sa cena upraví Dodatkom, podpísaným oboma zmluvnými stranami .
6.3. Cena za Typ A: ………………………………….
Cena za Typ B: ………………………………….
6.4. Trvanie poskytovania služieb:
– ponúkaný čas poskytnutia ubytovania v deň nástupu: od …………….hod
– ponúkaný čas uvoľnenia ubytovania v deň odchodu: do…………….hod
Článok VII.
Spôsob uzatvárania zmlúv o poskytnutí služby
7.1. Na základe Rámcovej dohody, bude každý rok, po pridelení štátnej dotácie na pobyty pre seniorov od MPSVR, uzatvorená Zmluva o poskytnutí služby, kde sa určí presný počet poukazov na kúpeľnú liečbu pre seniorov – členov JDS na príslušný rok, minimálne 50 poukazov pre každého poskytovateľa služby, a to na základe požiadaviek krajských organizácií JDS, v závislosti od výšky a počtu poskytnutých dotácií od MPSVR.
7.2.V prípade, že dotácia od MPSVR počas trvania Rámcovej dohody na niektorý rok nebude JDS pridelená, zmluva o poskytnutí služby nebude uzatvorená.
Článok VIII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
8.1. Zmluvné strany sa dohodli na poskytovaní pobytov na základe kúpeľných poukazov, ktoré poskytovateľ po dohode s objednávateľom odovzdá objednávateľovi vo vopred dohodnutom počte, pričom kúpeľné poukazy budú vypracované podľa požiadaviek objednávateľa.
8.2. V určenom termíne a čase nastúpia seniori a členovia JDS na pobyt a preukážu sa kúpeľnými poukazmi.
8.3. Poskytovateľ a objednávateľ si dohodnú harmonogram jednotlivých pobytov.
8.4.Objednávateľ prostredníctvom krajských organizácií JDS ( ďalej len „KO JDS“ ) mesiac pred termínom nástupu predloží zoznam účastníkov turnusu.
Poskytovateľ zašle príslušnej KO JDS počet poukazov podľa zoznamu, označených termínom nástupu a registračným číslom poukazu.
8.5. Objednávateľ sa zaväzuje zabezpečiť účasť svojich účastníkov na pobytoch u poskytovateľa podľa vopred stanoveného harmonogramu pred uzatvorením zmluvy o poskytnutí služby, na základe rámcovej dohody, minimálne 50 pobytov za kalendárny rok.
8.6. Do 7 dní od dohodnutia počtu poukazov (ktoré budú spresnené v zmluve o poskytnutí služby uzatvorenej na základe rámcovej dohody) poskytovateľ dodá objednávateľovi poukazy na pobyty, ktoré budú označené hlavičkami oboch zmluvných strán.
8.7. Odovzdanie poukazov pobytov účastníkom zabezpečí príslušná KO JDS.
8.8. V prípade, že objednávateľ nenaplní počet účastníkov v turnuse, po vzájomnom rokovaní s príslušnou KO JDS a jej súhlase, poskytovateľ môže predať voľné pobyty ním evidovaným záujemcom – dôchodcom ktorí spĺňajú podmienky na rekondičný pobyt podľa § 6 zákona č.544/2010 Z. z. o dotáciách MPSVR SR. Objednávateľ uhradí čiastočnú úhradu z dotácie aj pre týchto účastníkov.
8.9. Kúpeľný poukaz objednávateľa musí obsahovať tieto údaje:
– hlavičky oboch zmluvných strán
– registračné číslo poukazu
– dátum príchodu a odchodu
– mená a priezviská, dátum narodenia osôb zúčastňujúcich sa pobytu.
– požadovaný typ pobytu
– pokyny pre držiteľa preukazu , z ktorých budú jasné práva a povinnosti účastníkov
pobytu
8.10.Pri nástupe na pobyt podpíše každý účastník Čestné prehlásenie, že spĺňa podmienky § 6 odst.1, písm. b) zákona č. 544/2010 Z. z. o dotáciách MPSVR. Za kontrolu správnosti podľa údajov občianskeho preukazu a pokynov objednávateľa zodpovedá pracovník poskytovateľa, čo potvrdí svojim podpisom a pečiatkou poskytovateľa.
8.11.Účastník, ktorý nepodpíše čestné prehlásenie, nebude mať nárok na zľavu 50,00 eur.
8.12.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať poskytovanie pobytov, najmä z hľadiska účelnosti, hospodárnosti a dodržiavania stanovených podmienok.
Článok IX.
Platobné podmienky
9.1. Účastník pobytu pri nástupe uhradí cenu pobytu zníženú o 50,00 eur. Poskytovateľ služby bude čiastku 50,00 eur fakturovať hromadne JDS za dohodnuté turnusy.
Vystavené faktúry poskytovateľ pošle spolu so zoznamom a podpísanými Čestnými prehláseniami účastníkov pobytu, na adresu objednávateľa.
9.2. Zmluvné strany dohodli dobu splatnosti doručených faktúr objednávateľovi na 30 dní.
9.3.Objednávateľ neposkytne preddavok alebo zálohu na plnenie zmluvy o poskytnutí služby.
Článok X.
Odstúpenie od Rámcovej dohody
10.1.Odstúpiť od Rámcovej dohody bude možné v týchto prípadoch:
– v prípade podstatného porušenia zmluvy,
– v prípade nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite
požadovanej objednávateľom,
– v ostatných prípadoch podľa ustanovení § 344 Obchodného zákonníka
– v prípade zrušenia štátnych dotácií pre seniorov MPSVR
10.2.Odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné dňom jeho písomného doručenia druhej zmluvnej strane (§ 349 Obchodného zákonníka v platnom znení).
10.3.Výpovedná doba je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená.
Článok XI.
Záverečné ustanovenia
11.1.Akékoľvek zmeny v Rámcovej dohode alebo jej dodatky musia mať písomnú formu a musia byť podpísané oboma zmluvnými stranami.
11.2.Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom podpisu tejto Rámcovej dohody oprávnenými zástupcami zmluvných strán a účinnosť nadobudne nasledujúci deň po zverejnení na webovej stránke JDS.
11.3.Právne vzťahy, ktoré nie sú v tejto Rámcovej dohode upravené, sa riadia príslušnými ustanoveniam Obchodného zákonníka a ustanoveniami ostatných platných právnych predpisov Slovenskej republiky.
11.4 Zástupcovia zmluvných strán prehlasujú že sa oboznámili s obsahom tejto Rámcovej dohody, v plnom rozsahu s ním súhlasia a prehlasujú, že pri podpise tejto Rámcovej dohody konali slobodne a že táto Rámcová dohoda nebola podpísaná v tiesni, ani za nápadne nevýhodných podmienok .
11.5. Rámcová dohoda je vyhotovená v štyroch rovnopisoch, z ktorých dva rovnopisy obdrží poskytovateľ a dva objednávateľ .
V ………………… dňa ………………………… V Bratislave, dňa ………………………………
Poskytovateľ Objednávateľ
…………………………………………………… …………………………………………………………..
Meno, priezvisko, funkcia a podpis Ing. Ján Lipiansky, PhD
štatutárneho zástupcu uchádzača predseda JDS
Príloha č.1 RD: Súhrnný formulár predložený v ponuke
Príloha č.2 RD: Technická špecifikácia predložená v ponuke